Zakres obowiązków:
- Planowanie i kontrola budżetu
- Dbanie o terminowość składania ofert, protokołów, faktur, raportów oraz informowanie
- klienta o podjętych działaniach
- Współpraca z podwykonawcami i firmami zewnętrznymi
- Kierowanie grupą Techników w tym tworzenie grafików oraz rozliczeń
- Opracowywanie harmonogramu przeglądu instalacji technicznych
- Sporządzanie kalkulacji ofertowych
- Budowanie i utrzymywanie satysfakcji Klienta
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne kierunkowe,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- uprawnienia SEP (min E1 do 1kV),
- prawo jazdy kategorii B,
- umiejętność pracy w zespole,
- Zaangażowanie i otwartość na nowe wyzwania
- Wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy własnej i zespołu
Oferujemy:
- stabilną, ciekawą pracę w dynamicznym, profesjonalnym zespole,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i zaangażowania,
- pakiet socjalny (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- niezbędne wyposażenie
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV z nazwą stanowiska w tytule na adres;
tomasz.turek@lumenpolska.pl lub kontakt telefoniczny 662 026 996
Zainteresowanych prosimy o dołączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.1997 o ochronie danych osobowych (DzU nr 133, poz. 833)”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.